Annandagjul & årsdag..

Det betyder första readaagen.. och fy tusan vad folk det var nere i staan idag.. Kön på Gina tricot var verkligen oändlig. Så där gick man in och sedan ut igen:p Jag bytte lite underkläder och kikade runt lite grann.. Mötte också flera vänner på staan :) Mycket trevligt tycker jag ;)

Jävligt sköönt att man inte är bakfull idag.. Juldagen är faktiskt årets största utekväll men om jag får säga det själv sitter jag hellre hemma och myser med någon vän eller så :) Det är att fira jul enligt mig.. Detta kan dock beror på att jag inte är någon värst partymänniska heller ;) Hoppas iallafall alla hade en mysig juldag igår med eller utan party =)

Vi har ju dessutom årsdag idag,
fick jag höra av någon. Jag hade faktiskt inte tänkt på de;) Så ikväll blir det ut & äta och bara ha det mysigt!!

Jag älskar dej mest av allt och du är min allra bästa vän som man verkligen kan prata med allting om!! Tack för att just jag får vara din älskling!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter mysigt!

Vet du någon som kan göra fin design på bloggen`?

kramar

2009-12-26 @ 19:40:56
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback