Dan före dan före dopparedagen!!

Haft fullt upp idag så har verkligen inte hunnit blogga någonting..

Var hemma och fick lyxfrukost av en kär vän imorse :) Bara komma innanför dörren och thé är framme, uppdukat med frallor, apelsiner och juice :) Bättre kan man ju inte få de ;) Tack vännen!! ♥ Tiden gick snabbt och helt plötsligt hade fyra timmar redan gått..

Jag stack hem och bytte lite kläder, sedan stack jag ut på staan och mötte Elin & Hannah. Gick runt o kikade men alla va ju som idioter och fy tusan vad folk det var.. Konstigt att alla alltid ska handla i sista minuten?:p


Det är första gången jag testa denna pepparkaksfilen som var grymt god. Den kommer jag garanterat inhandla fler gånger :)


Jag gick ut på staun senare igen eftersom jag hade glömt att handla grejer till bakningen.. Så tror faktiskt jag ska sätta igång med det nu så jag får någonting gjort här hemma.. Idag åt vi fisk, mos och spenat ;) Tröttnar aldrig på de. Det är ju hur gott som helst!! :) Långdusch med inpackning & peeling har också hunnits med =) Ne bakning var de ja, med en massa julmusik i bakgrunden.. Ha en fin kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback