Juldagen..

och nu regnar det bara heela tiden.. :/

Jag blev iallafall väldigt väldigt nöjd med alla mina klappar igår ;) Precis vad jag önskar mig typ :) Fick massor med pengar, underkläder och smycken & det framför allt det jag önskade mig... Av mina söta sambo fick jag mysiga morgontoffler och ett väldigt snyggt underklädersset ;)

Spenderade förmiddagen och en del av eftermiddagen hemma hos Familjen Olander, Lindström.. Sedan begav vi oss vidare till min familj där vi stannade heela kvällen sedan.. Väldigt mysigt och det finns absolut ingen som är sötare än min mormor! ♥ All mat, alla kakor, allt godis. Ja tillslut blev det faktiskt för mycket.. Sedan skulle hon lotta ut ett antal chokladkartonger, chokladkakor och en massa annat godis också.. Tillslut mådde vi illa:p hehe.. Bilder kommer sedan.. Nu ska jag nog ta lite kort på det jag har fått sedan blir det städning här hemma och diskning, vilket dock är väldigt behövligt.. Nu på morgonen har jag tagit ett race i toalettskåpet som var helt fullt ;) och mer ska de bli :) Ta hand om er mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback