Shoppande i stan med vännerna..



Var ute på stan vid lite efter dom hade öppnar bara idag, så jag är faktiskt trött nu;p Köpte mina stövlar som jag hittat och sen hittade jag även en skjorta, jag som inte skulle köpa någonting alls;p Sedan köpte jag även en scarfs på hm för halva priset, billigt o bra ;) hehe.. Gick på stan med Camilla en runda först för att sedan möta upp Elin och ännu en sväng på staan :) Skönt att typ vara på staan tidigt, då var de väldigt lungt.. Senare mot lunch börjar ju alla komma o de blir en jäkla massa kö direkt :/

Handlade lite smak för att blanda spriten med på nyår också!! :) Har ju en del liter här hemma om man säger så ;) Så dricka behövs då inte köpas.. Skönt ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback