Sista onsdagen av år 2009..

Har varit iväg på förmiddagen och fixat naglarna, sedan köpte jag goda frallor och baguetter på hemvägen..

Sitter med skolarbete och snora samtidigt;p Ingen bra kombination tycker jag.. Men vad gör man?:p



Har dock inte fixat väldigt långa, eftersom de håller längre ifall de är kortare ;) Om jag bara kunde sälja min nos någonstans och köpa någon som inte är heelt igenkorkad också så hade det varit kanon ju ;) Hehe..
Nehe nu ska jag återgå till arbetet igen medans killarna är iväg och handla inför morgondagen ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen! Hoppas att din jul varit fin och att du haft det lugnt och härligt! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Massa kramar

2009-12-30 @ 19:54:54
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback