Ännu en delkurs avklarad..

Nu är denna delkurs över och det är bara att ta nya tag inför nästa ;) hehe..
Ikväll tror jag det blir lugnt.. För en gångs skull;) Jag känner bara för att vara hemma ikväll och göra typ ingenting;p det var riktigt länge sedan nu..

Ska skriva in de sista referenserna nu i debattartikeln som ska vara inskickad tills imorgon! =)

Känns så jäkla skönt, nu sitter jag här & lyssna på musin och bara ÄR =) Fy fan vad skönt och man har inte massor att läsa och plugga.. Vilken lättnad..

Man kanske skulle ta och baka lite då?;) hihi.. Jag som aldrig kan sitta still;p

Idag när man kom hem så var hela lägenheten städad och undanplockat så jäkla fint=) Älskar dig massa söötnos! ♥
Sedan åkte även Eric hem, han har ju varit här sedan i söndags.. Sen kom även mamma på besök och vi fikade och gick en snabbis på staaun=)

Jag såg att det kommit in bikinis på hm nu=) Det får jag & min sööta vän ta o kika på imorrn ;) hihi...
Nu ska jag mysa =)



Åh, tänk om man kunde ha en kakelugn hemma.. Massa mys juh..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback