Fika x 2...

I onsdags ringde de så man fick jobb tills igår, heela långa dagen och det var hur roligt som helst=)
Fick även jobba idag och det har varit helt underbart.. Fick öppna o ta emot de små liven, vilket jag tycker är de roligaste som finns ;) hihi.. Då fick jag även fylla i till köket, hur många barn som skulle komma till resp. måltid och fixa alla sådana praktiska saker med=) Roligt att lära sig nya saker hela tiden..

Vi har dessutom haft fredagsmys, både barn & personal..=) Trevligt att träffa alla från alla avdelningarna ;)

Så man har ju varit uppe relativt tidigt nu båda torsdag & fredag.. Sen igår mötte min söötnos mig direkt utanför jobbet med sin lilla Sagabus ;)
Vi gick en sväng, sen fikade vi och sedan var affärerna stängda, så blev dock inget med det;p

Va inte hemma förrens halv åtta igår kväll, jag deckade redan vid 21.30 för då hade jag gjort massor!
Tydligen hade någon fått bära mig till sängen och ta av mig;) Undra om han hade drogat ner mig eller något ;p

Idag efter jobbet mötte jag Camilla direkt och vi har gått på staun en sväng. Vi gick & fikade på ett nytt ställe som faktiskt var ganska så mysigt;) Sådär hemtrevligt med öppen eld och sådant;)
Jag är nu hemma och är tröttare än någonsin;P Full rulle här med andra ord..

Ikväll vet jag inte ens om jag orkar hitta på något? Min andra hälft ska iaf iväg så det blir säkert lugna gatan för mig här hemma ;) Mys & bara vara lite ensam och ta hand om sig själv lite.. hihi!

På måndag är det praktiken som gäller;) Dock träffar jag inte barnen den dagen;p
Ha en mysig fredagskväll! ♥

En underbar liten unge ;) hihi!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har blivit utmanad!

2009-02-20 @ 18:19:30
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback