Fredag & helg...

Härligt att det är fredag faktikiskt. Har haft en lugnare dag idag och det känns väldigt väldigt sköönt ;)
Efter praktiken var det jobb som gällde. Hem en sväng för att sedan fortsätta till chefen och lämna papper och en runda inom staun för att köpa gardiner till Camilla ;) hehe!

Har lagt in de söta Saga bilderna från igår med ;) hihi..

Igår satt jag med jobbet till 23.30.. Kunde inte lägga mig de ifrån mig.. Är ju tvungen att planera och greja och ska fixa inför den kommande veckan också.. Så jag ska sitta lite ikväll också! =) =) hehe..
Så är det när man inte kan släppa det och man tycker det är så roligt.. ;)

Pratat med mina söta mormor ikväll med.. Morbror ringde imorse också..=) Måste ta och träffa dom där snart ;)

Nu sitter jag o kikar lite på let´s dance.. Men ska kolla vidare här nu och fixa inför morgondagen då jag bege mot Småland ;) Wiiie! ;)

Jag & Saga myser! ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

Vilken söt liten tjej!

kram

2009-02-28 @ 09:34:17
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback