Husbesök..

Orkar inte blogga så långt ikväll, har skrivit världens längsta inlägg på högskolebloggen ikväll;p
Sedan har jag inte varit hemma på hela kvällen heller typ..

Har varit på besök hos Elin ikväll och lilla sötnosen Saga som somnade gott i min famn i eftermiddags! Världens mysigaste!
Drack te & pratade lite =) Trevligt som tusan som vanligt..;)

Känns som jag aldrig är hemma nu för tiden, sena dagar på praktiken också och sen jobb efter detta..
Hård dag på praktiken som ta krafterna ur en kan jag lovar. Men man får göra sitt bästa iallafall ;)

Idag fick jag världens sötaste från posten förresten =) =)
Saga ska döpas! ;)
Åh, så mysigt.. Handla doppresent snaaart då =)

Har iallfall fått hem massor med läxförhör som jag har suttit och rättat hela kvällen, man har ju att göra om man säger såå;p Dessutom har jag massor med böcker med mig hem eftersom jag ska planera geografi lektion om Ryssland..=)

Nehe nu ska jag umgås lite med min sambo innan man ska sova igen för ny praktikdag imorgon och nya tag igen =)

Söötungen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback