Lång dag..

En lång dag på praktiken och jag är super trött..
Hemlagad mat färdig när man kom hem, potatismos spenat och fisk är väldigt gott..

På min tallrik när jag kom hem låg en chokladboll & en lapp med ett hjärtan på;)


Hemskt vad han har blivit gullig nu för tiden..?;p Någon som vet varför?;)

Gjort schema och grejer idag och sedan var de möte.. Första dagen jag träffade eleverna idag med juh..

Kan ju meddela att Nättrabyskolan är kanon bra och mycket mycket lugnare.. Men visst detta kan vara en erfarenhet detta med;p hm även om det inte känns väldigt väldigt lockande just nu..:p Men det blir säkert kanon..;)

Svärmor har ringt och frågat hur det har gått nu bägge dagarna, hon är såå sööt ;) hihi..

Jag ska fixa inför morgondagen, kolla schemat o lite sådant.. Annars blir det skridskoåkning imorgon & sedan konferans med rektorer och lärare..
Jag är dödens trött just nu.. Såå gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback