Lyckad kväll!

Fick skjuts dit och allting så det var verkligen bra ;) hihi..
Hade väldans trevligt. Dock hade jag druckit upp all min dricka när klockan bara va 22:p
Blev väl kanske lite för mycket för min del om jag får säga det själv ;) Vet dock inte hur jag lyckades får på mig mina stövlar och komma ut..;p

Var inne i staun för jäkla tidigt.. Vi gick & åt lite på michells och jag skulle tydligen ha en kebabtallrik med bara pommes.. Hum. Undra vad dom trodde egentligen:p haha..
Fick höra att jag var som en förvirrad senil gammal tant ;) Det stämmer nog säkerligen;p haha, men roligt hade vi iallafall..

Dock snöade det som tusan, och det var världens äckligaste väder..
Mina vänner tog bussen hem, och lämnade mig ensam så jag mötte upp min andra hälft som också var lite på lyret;p
Det slutade med att vi gick hand i hand hemåt istället..

Vet inte hur jag lyckades få av mig kläderna heller;p Allting bara snurrade när man skulle sova..;p
Idag har vi tagit det lugnt och bara haft en mysdag, vilket verkligen behövs i det här vädret..

Det är redan söndag och jag börjar praktiken imorgon på Rödebyskolan, vilket ska bli jätte roligt och jätte spännande..
Något som däremot inte är lika kul är att jag inte kan jobba och jag vet inte hur jag ska hinna med allting som jag ska göra:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback