Nöjd & belåten..

Jag är äntligen klar med debattartikeln som ska vara färdig tills på torsdag, nu ska man bara plugga en massa på debatten tills på onsdag också;p hehe..

Jag är så glad att jag har dig min älskade sambo/vän.. Du är den bästaste man kan tänka sig på alla sätt & vis..
Idag efter jobbet, började vi med maten tillsammans och han gjorde en underbart god middag som alltid..
Han har gått ärende till mig på biblan & lånat böcker till min debattartikel, lilla hjärtat! ♥
Dessutom så fick man massage i duschen ;) Du är allt bra du älskling! ;)

Man tänker verkligen på hur bra man har det när man hör en del andra som inte alltid ha det så lätt.. Jag är verkligen nöjd iallafall ;)

Jag hittade en super snygg klänning.. Men hur kommer man se ut i den är frågan?;p hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback