Skridskoåkning & världens sötaste mormor!

Idag har det varit skridskoåkning med skolan.. De som inte hade några skridsko var vi ute och gick med en runda och det gick väl sådär om man säger såå;p jaja.. Det ordna sig iallafall..

Har dessutom mött världens otrevligaste väktare idag.. Usch, då ska man då inte jobba som det...
Ringt massor med samtal nu ikväll. Usch hatar alla måsten..
Måste skriva upp en lista tills imorrn med allting jag ska fixa.. Nu är det myckdt som vanligt.. Tycker inte alls om det..=/

Var på konferans sedan med rektorn, det var väldigt intressant måste jag säga..=)
Massa god mat ikväll när jag kom hem:) Ikväll ska jag iväg en sväng..

Jag har dessutom rensat mina byrålådor här hemma ikväll... Såg ut som fan i dom rent ut sagt;p hehe. Men nu är det fixat iallafall..=)

Med posten idag, kom ett brev från lilla mormor.. Hon var skyldig mig 100 kr för chokladen jag köpt till henne på ikea så hon skulle skicka in detta till mig..
I brevet låg det 300 kr. Så står det att vi kan äta något gott för dessa och att hon ska betala bilförsäkringen varje månad på bilen.. Vilken underbar mormor jag har!!
Men jag vill ändå inte att hon ska betala det, jag vill kunna betala mina egna saker juh!

Ne, nu ska jag skriva en lista för morgondagen vad som skall fixas och göras...

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindberg

Hej



Jo det går kanon trivs bra mycket roligare än vad jag trodde. Men visst det är lite mer att bita i.......

kram

2009-02-25 @ 20:18:57
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback