Allting går fel ikväll...

Inte hunnit träna ikväll :( Är alldeles för mycket i mitt lilla huvud just nu..

Ledig från plugget några timmar.. Vad gäller då, jo jobb, jobb och åter jobb.. Skönt som tusan ;)

Sen var det hem och plugga och sedan ut till bilfirmor & bilar med min andra hälft som någon sa idag;p haha..
Tyvärr kommer jag nog faan aldrig lyckas hitta någon..

Finns ingen bil som passar mig helt enkelt;p Hm men jag fastnade för en men inte i min prisklass direkt:/

Kanske har hittat någon på nätet men den är väl såld som vanligt när jag hittar något:p Åhh blir tokig snaart.. Jag måste ju ha en bil juh...

Träffade tjejerna i eftermiddag och vi gjorde det allra allra sista och rapportarbetet är nu iväg skickat=) Och vi är bara så bäst;) Klaga på alla de andra ska vi göra;) hehe..  Kollar bara på vad Elmeroth säger om sidnumrering tex ;) hahaha...;)

När jag skulle skriva ut allting så cpa sig skrivaren så jag får köra ut till elgiganten i 190 och köpa nya patroner.. Tog en sväng in på skopunkten, fundera på att köpa ett par snygga stövlar där som jag har hittat..
Men å andra sidan vill jag hellre betala av mitt lån så vi får la se..

När Emma ringde ikväll så hade jag verkligen problem.. Ingenting funkade som jag ville:p Skrivaren cpade fortfarande sig och jag ska hinna läsa allt tills imorgon, det kommer jag då inte hinna eftersom jag är dödens trött nu...

Plugga som faan imorrn inför oppositionen som är på fredag, ska bli så sköönt med helg sedan, det är välbehövligt kan jag lovar.. Så vad händer i helgen då? Jo den är ju fullspäckad som vanligt.. Inte en lugn stund här inte;) hehe men det är sköönt vill jag lovar=) =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad ska du göra i helgen då? När har du lite tid över för mig? :) Puss

2009-01-14 @ 22:08:26
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback