Äntligen hemma...

Nu har jag äntligen kommit hem efter en jätte jätte lång jobbdag..

Har haft super kul idag, och man känner nu hur mycket man längtar efter att få jobba.. Dessvärre kommer detta inte bli långvarigt då man börjar praktiken snaaart...

Jag vill jobba, jag saknar att jobba med alla barnen, jag vill inte att det ska bli helg, jag vill ju jobba =) =)

Var & handlade en sväng på maxi, köpte några bra filmer så hoppas man kan se nån av dom snart kanske. Om man hinner vill säga;p Hittade massor med fina blommor och krukor men det får vänta lite grann..
Tog en liten solarium sväng också ;)

Imorrn ska jag fortsätta att jobba och sedan förhoppningsvis träffa Elin en sväng.. Hoppas man hinner med det..

På lördag ska jag iväg med svärmor och Eric till skolan på öppet hus =) Kommer blir roligt tror jag ;)

Nehe nu ska jag ta en kopp te och bara mysa;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker vi får träffas snart gumman, var ju evigheter sen. puss <3

2009-01-29 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback