Besök hos Elin & Saga..

Igår efter plugg och en massa plugg hemma så drog jag en sväng till Elin och deras lilla Saga..
Hennes mamma var där och bakade semlor och grejer.. Jag som inte ens äter semlor;p hehe...

Saga är helt underbar liten bebis.. Hoppas man får passar henne snart nu när hon börjar bli lite större ;) hehe..
Vi drack te och bara mös som bara vi kan.. <3
Sen kom Fredrik hem och då stod jag vid spisen, hehe ;)

Idag blev en ganska kort dag på biblan för mig o tjejerna och det var väldans skönt ändå man känner att man behöver jobba lite grann.. Brände en film till Johanna med som jag lämnade till henne innan vi åkte till Jims mamma för besök & middag..

God middag & god efterrätt och dessutom har jag fått reda på min praktikplats nu också, jag tror faktiskt det blir kanon bra.. Jag hoppas det iallafall;p

Lets dance på tv nu, orkar man se de eller?;p Kollar aldrig på tvn längre och behöver det inte heller dessutom..
Skönt med helg nu, njut av detta nu för på måndag är det redovisning och allting börjar på igen..
Dessutom vill jag jobba, åhh jag får panik..;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback