En lång dag..

Idag har verkligen varit en lång dag med opposition i Kalmar och inte oppinion;p men de skulle vara på skoj så jag hoppas att alla fattade de...;) hehe..

Gick på stan tillsammans en sväng idag med hem och fixade lite medans vi sedan stack ut igen, denna gången för att äta=)
Hade ju bokat tid på banken direkt efter skolan så det var verkligen snabba pix.. Har stressat som bara den..

Sen åkte man ganska omedelbart till mamma som inte var de minsta roligt..
Jag säger då de hennes barn är då fan så mycket mognare än vad hon här...

Som någon sa till mig: Hon är som en tonåring som måste göra misstagen själv för att fatta!!

Vi rök ihop några gånger kan jag tala om, och jag är inte den som ger mig i en diskussion precis så de får dom tåla..
Har haft rätt alla andra gånger så varför inte denna gången??
Orkade inte me de tillslut och stack hem, men fick veta nu senare ikväll att dom nog hade kommit på att de dom sa var fel ändå... Och vem faaan hade rätt IGEN då???? Att dom aldrig ska fatta.. Blir så trött, hon kan väl för faaan bara lyssna...

Iallafall var det roligt att göra en opposition, det har man inte gjort så mycket=) hehe och alla var på hugget ;) Ellerhur Johanna?;) hahaha...

Hittade en super bil idag men tydligen var det alldeles för dyr att både köra och äga, tror faan det med den motorn i:p Den var fin att titta på iallafall ;) hehe..
Kommer nog aldrig hitta en bil som passa mig tror jag..;p

Mysa ner sig i sängen kanske?;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

You know me, efter ett år tillsammans så vet du ju vad jag går för! haha, att jag inte kan hålla mig! "-Jaha, då börjar vi opponera igen då?" haha

2009-01-17 @ 10:09:53
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback