Förrändring..

Sitter och skriver i mina fotoalbum just nu.. Måste ju få någon ordning på det där..
Kom o tänka på hur mycket det är som har förrändrats de senaste åren..

Man har ändrat sig så jäkla mycket som person mot det positiva då alltså och det är super bra..
Jag är väldigt lycklig måste jag säga! ♥

Tror att jag är rätt dålig på uttrycka mig om just sådana saker faktiskt, det borde man göra oftare för att visa hur mycket människor runt omkring än betyder..

Kan man inte flytta fram tiden ett par år nu??
Jag vill vara färdig med skolan, jag vill ha ett jobb jag trivs med, jag vill ha ett eget hus med min fina sambo.. Jag hade velat ha en liten hundvalp.. OCH Jag vill resa iväg någonstans..

Det sistnämnda kommer snart bli av tror jag..;p Det andra kommer väl dröja ett par år innan..
Ge mig allt det där nu.. Jag vill inte vänta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback