Fredag..

Idag har jag jobbat sen mötte jag Elin & lilla Saga på staaan=)
Massa mys, gick och tittade på massa bebiskläder och gick o fikade=) =)
Saga var så snäll, hon sov typ hela tiden, utom när hon åt lite.. hehe gullungen..

Ikväll blir det lugnt ändå. Mamma ville sitta hemma hos henne o dricka bara o de ville inte jag..
Jag hade velat till Joakim eftersom där är värsta festen och en massa folk=) Dom är väl på väg upp redan om jag känner dom rätt, eller rättare sagt dom är nog redan där uppe;p

Nee jag ska upp tidigt imorrn och iväg till skolan, sen blir det träning efter de på eftermiddagen=)



En liten underbar Saga!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken söt-fia!

2009-01-30 @ 21:19:06
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback