Levande ljus vid middagen..

Idag när man kom hem från skolan så var det levande ljus på köksbordet och middagen var färdig, det är verkligen det jag uppskattar, att man gör det lilla extra för varandra ;) Min lilla sötnos! ♥

Igår var det bilhandlning i Lund som gällde..
Så fort man hade slutat att plugga och J kom hem så stack vi iväg.. En långt väg & jag körde i princip både ner och hem..
Så har väl typ kört 80 mil nu på två dagar kan man säga med andra ord..

Jag ringde på bilen igår förmiddag så det var helt perfekt och den var kanon fin i helskinn o allt ;)
Så det blir nog kanon bra.. Bra pris o allt med...

Stannade på vägen ner o handlade mat så vi kunde slänga i oss lite snabbt i bilen på hemvägen stannade vi till hos mormor & morfar, vi åt god biffsmörgås och sen blev vi bjudna på kexchoklad o grejer;) hehe..
Tog en sväng inom svärmor på jobbet o hälsade på..
Så vi var inte hemma förrens efter 23 igår kväll och då kan jag lova att man var helt död:p

Sängen och gosa ner sig och nana.. Idag har jag jobbat och sen var vi uppe i Kalmar och allting gick smidigt så vi slutade lite tidigare, imorrn ska vi öva, öva till redovsiningen på måndag!!

Undrar när csn pengarna kommer? Eller har de kommit? Btw.. Jag vill bli av med mitt lån nuuu;p hehe.. Snart sååå;)

Nehe, nu ska jag läsa tidningen bland annat och fixa lite med bankpapper och liknande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde nämna att du körde av vägen med lilla du :p

2009-01-25 @ 13:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback