Ny termin och nya tag..

Ja det får man verkligen ta nu om man ska orka med detta tempot..
Som tur är har vi skapat en Karlskrona grupp så vi slipper iallafall åka upp till Kalmar..
Varit i Kalmar hela dagen idag och grejat här hemma med skolan med, massor att göra..

Redovisning nästa måndag på det första projektet vi ska göra..
På onsdag ska vi upp till skolan och då ska manus och all rekvesita vara fixat också, detta betyder att tjejerna och jag har imorgon på oss bara till att få allting färdigt.. Så det gäller att ligga i...

Har dessutom fått tre stycken nya studenter som skulle göra denna kursen med oss i vår klass..
Alla var trevligt även om vissa var lite speciella ;) haha faaan vad snälla vi är egentligen.. Men vadå? Alla lär ju säkert snacka om oss med så;p eller är det bara vi som försöker intala oss det för att det känns mycket bättre då?;) hehe..

Hoppas att det blir bilköp snart alltså.. Skit drygt att sitta o glo om det kommit in nått hela tiden juh;p

Vet fan inte hur jag ska hinna med mitt liv alltså? Jag har så mycket på gång.. Hur ska jag hinna med att jobba också? Jo om det hade varit kvällar och helger hade jag fixat det, men nu har ju jag fan inget jobb då..:/
Detta måste fixa sig så helt enkelt är det..

Snart har jag även bara halva lånet och då måste jag fixa det, bara att se positivt helt enkelt;p hehe, eh det löser sig :)
Nu ska jag fortsätta med mitt här hemma, måste packa lakan, filtar och min fårskinnsmatta tills imorgon med ;) hehe!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi fixar väl detta? Fan, jag är redan helt slut! Ses imorrn!

2009-01-19 @ 21:13:36
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback