Oppinion imorgon bitti..

Imorgon ska vi grillas.. Har suttit hela dagen idag med tjejerna och läst den andra gruppens rapportarbete och letat massor.. Vad som vad bra och vad som de kunde ändrat på och sådant och dom ska ju göra likdant på vårt arbete imorgon så vi får väl hoppas att det går bra...

Imorgon fyller dessutom mamma 45 år! Grattis till henne i förskott ;) hehe..

Får se om man hinner till banken imorgon med, hade ju varit kanon måste jag säga=)

Ikväll har jag fixat och donat inför imorgon, läst massor & skrivit ner vad man ska säga imorgon bitti och sedan bar det iväg på annat jobb igen=)

Nu ska jag läsa lite till innan jag ska soova för imorgon är det blixter tidigt som gället..
Ha en bra kväll. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback