Rödluvan projekt...

Idag har vi haft värsta rödluvans projektet här hemma och jag hoppas inte grannarna har sett oss och undrar om vi varit helt galna;p haha.. Vi har haft jätte kul och skrattat som bara den:)

Det är så man ska ha det när man pluggar ;) hehe..

Imorgon blir det jobb hela förmiddagen innan skolan som vi sticker till vid lunchtid imorrn! =) =)
Fullrulle=) I like it ;o)

Ska lägga in bilder på vårt rödluvans projekt sedan =) Hahahaha..

Vi har bara såååå roligt tillsammans ;)

Igår kollade jag och J på en skräckis tillsammans nästan mitt i natten, smart när man ska upp tidigt.. Jag höll nästan på och döda honom för de igår;P Kunde ju inte sluta titta;p

Tillslut kröp jag närmare och närmare honom ;) Myspys hade vi.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback