Sjukling..

Jag är på väg att bli sjuk och jag hoppas faan att detta går över alltså för jag är aldrig sjuk och jag har inte tid med något sådant heller...
Jag ska iallafall till skolan imorrn och jag ska köra med så det får verkligen inte bli sämre inatt:/


I fredags så åkte vi till svärmor på god mat & efterrätt, hade allmänt trevligt helt enkelt:)
Igår var vi ute på Senoren & hälsade på en sväng sedan gjorde vi hemmalagad pizza här hemma tillsammans!
Idag har jag varit ute och gått en lång runda plus solat lite=)
Sen har jag legat o pluggat i sängen, inte orkat göra för mycket idag, tvättat har vi iofs också gjort..
Har druckit en massa te & nyponsoppa ikväll iaf, hoppas de hjälper =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback