Tråkväder..

Det är verkligen dö tråkigt väder ute idag och det känns som natten, sköönt att man har någonting att göra iallafall annars hade det fan varit kris att bara sitta o glo på den där jäkla dumburken:p

Igår var vi ute och åt på Nivå tillsammans med Camilla & Niklas.. Trevligt som tusan och vi drack vin också.. Kom hem och fortsatte på mitt jordgubbsvin som tyvärr inte var lika gott;p hehe..

Jag kommer nog inte hitta någon bil tyvärr utan vi har kommit på att J ska köpa en istället=) Mycket, mycket bättre=)
Då behöver ju inte jag känna att jag har väldans bråttom;p hehe..

nehe nu ska jag kolla lite till på bilar =) =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, var nog främst du o jag som hade skoj verkade det som! :) Du, jag och Björn Gustafsson - vilken trio! :D Puss

2009-01-19 @ 00:05:35
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback