Åhhh.

Känner mig inte riktigt bra idag.. Är slö som tusan och har varit hela dagen.. Dödens trött och sen är jag så irreterad att jobbet ringde för en stund sen också..

Berättade jag att den nya sommarchefen har ju början.. Hon ringde för någon dag sen och undrade om jag kunde hoppa in extra. Ja visst svarade jag. Men då var det ju i onsdagskväll då jag inte kunde. Dessutom är det fortfarande juli och jag får inte jobba en timme till än de jag har.. Blir man sur då eller..

Enligt den andra chefen får jag inte jobba alls sen ringer hennes vikarie och undrar om jag vill ha extra tider. Bra koll de har då.. Idag ringde även den andra gruppen som jag ska vara i nästa vecka och undrade om jag kunde jobba ikväll. Men jag känner bara att jag inte orkar. Jag ska i princip bo på jobbet hela helgen så jag pallar inte. Dessutom har jag inte mått riktigt bra heller. Men känns lagom roligt att tacka nej när de ringer och frågar..

Hade det varit augusti nu så hade jag lätt tagit dom timmarna för då får jag ju inte ihop så jäkla många timmar..
Men chefen kommer nog vara lagom glad på mig ändå med de 190 timmar jag har lyckats få ihop;p hehe.. Men vadå. man tackar väl inte nej de frågar en liksom.. Man fick tydligen bara jobba runt 165 timmar.. Men när upptäcker det så är det redan försent.. Ups får man göra så?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback