Badat i havet i regnet..

Jobb idag. En tjej som blivit sjuk också.. Så jag fick ringa runt till nån ny som kunde hoppa in ikväll.. Tillslut så fick jag tag i en. Annars hade väl jag fått hoppa in i värsta fall ;)

Sen gjorde vi middag.. Äntligen lite riktig fisk & potatis till middag! =)
Sen åkte vi ner och badade i havet när det hade började regna..:p Var faktiskt jätte mysigt. Dock var det väldigt kallt. Men fan vad man känner sig fräsch efter ;) hihi!

Har haft en väldigt bra dag på jobbet också. Hade rätt gott om tiden när jag både hade dusch och städ, så jag var där super länge och vi fikade o satt o pratade.. Var faktiskt jätte trevligt. Goda bullar hade hon;)

Älskar att jobba med vissa personer. Fan vad de har stor betydelse alltså, vilka som är ens arbetskamrater. Funka inte dom så är de inget roligt att jobba. Vi har såå jäkla roligt jobbet och tillslut låg vi nog dubbelvikta allihopa av skratt ;)

Mammi & syrran har åkt till Malmö på semester så jag ska vara lägenhetsvakt tills på söndag.. Vattna blommor, lägga in post och mata fiskarna;p Det ska man väl klara ;)
Imorrn är det fredag sen är jag ledig i två heeeela dagar;) Shiiit ;)




Måste bara påpeka en sak här också.. Alltså hur fan tänker en del personer. Snacka en massa skit utan att ta reda på sanningen innan. Hota med polisen utan att ens veta ett skit..? Hur gammal kan man vara då? Alltså jag är så glad att jag inte är lik dig ett jävla skit! Jag är så glad att jag har sluppit dig i mitt liv och jag har klarat mig så jävla bra utan.. Men det hade varit så jävla roligt att träffas och diskutera med dig för jag tror inte riktigt att vi ligger på samma nivå, du och jag. Man kanske skulle göra det. Hade varit så jävla roligt bara... Tack för att du inte har funnits i mitt liv och tack för att du gör så att du aldrig kommer att finnas där heller!!!!!!

Dessutom ett stort tack till min fina sambo för de fina smsen idag. Tur jag har dej älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback