Frukost och Kinapinnar..

Avnjutit en väldigt god frukost..
Läste i min väns Majas blogg för en stund sedan att hon inte skulle klara sig utan frukost och att det är en dagens viktigaste mål! Jag kan inte mer än att hålla med!

Får jag ingen frukost på morgonen så blir jag hel konstig i kroppen.. Detta är en liten pik till min andra vän Camilla som tycks ha lite svårt med det där med frukost!! Det är viktigt att äta dagens viktigasta mål lilla du! ♥

Det finns någon här i huset som har sprungit runt och letat efter några slags pinnar hela morgonen.. Läst och donat hur man äter med kinapinnar.. Ja och tillslut lyckades han väl måste jag säga;p haha han är ju för sööt! ;p

Han har faktiskt inte hoppas på mig hela morgonen;) Vilket jag är väldigt glad för!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha. Jag äter visst frukost. I alla fall de dagar då det är meningen att jag ska utföra ngt vettigt. Sen är det ju en viss person som har påverkat mig till att inte äta ordentlig frukost om helgerna då vi är hos honom. Men annars är jag duktig -faktiskt! :) Puss på dig!

2009-07-29 @ 11:47:45
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du behöver inte oroa dig ska du se.. ;) Och jag äter visst frukost varje dag när jag bor hemma. Och vanligtvis brukar jag faktiskt äta ngt hos N också, en frukt eller nåt iaf. Han kan man inte få i ngn frukost - tjurskallig som få! ;) haha. Puss

2009-07-29 @ 13:53:50
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback