Full fart..

Idag har vi faktiskt hunnit med en hel del innan jag började jobba..
Sov riktigt länge idag..

Åkte & köpte nybakade frallor till frukost som var väldigt mysigt! Sedan tog vi tvätten. Visade nya bilen för de andra.. Städade och plockade undan en massa. Tvätta och städa tre stycken bilar =) =)

Sedan har jag hållt på med skivorna som vi brände för några år sedan. Massa hack i dom så jag har rippat upp dom låtarna jag vill ha som jag sedan ska bränna om på nya skivor.. Tog lite tid måste jag säga.. Men nu är det gjort..

Vi har kelat med en underbar liten Nova som just nu befinner sig hos oss.. Åh, vad sugen man bli på att skaffa en sådan liten.. Måste ta lite bilder på denna underbara lilla varelse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback