Rosa mus?

Min motorelektronik lampa började förresten lysa imorse när jag skulle köra till jobbet..
Vågade inte ta min så jag tog min kära sambos automatare. Drar dock mycket mer bensin men shit vad skönt det är att köra med.. :)

När jag kom hem från jobbet idag.. Så blev det frallor och fika med allihopa!
Sedan fick jag åka in med min bil och se vad som var fel. De släckte lampan men börjar den lysa igen så måste jag byta den där lambdasonden.. Så vi får väl hoppas att den håller sig släckt nu..:)

Sedan lämnade jag in min telefon också för ännu en lagning så har lånat systers gamla just nu.. Min datormus är också helt konstig.. Så måste leta upp kvittot till den. Vet dock inte vad jag vill ha för mus.. Om man ska ta en trådlös igen eller om man bara ska ha en med vanlig sladd? De med sladd är ju typ väldigt mycket bättre har jag hört..?:)



Vad sägs om denna fräcka rosa datormus då?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback