Ny bil..

Kommer bilder på den nya bilen imorrn.. Orkar inte riktigt nu.. Är helt dödens trött. Ska slockna i sängen nu direkt tror jag:p

Jobbade ju iallafall till 13 idag, Jim var hemma hos mammi och syster så länge..
Mamma helt yrvaken: "Va, är du här Jim?" haha!

Har kört bil idag sen klockan 13 sen när jag slutade typ. Ner till skåne.. (Lund rättare sagt) Körde runt o kollade. Hände en jäkla massa. Den vi fastnade för fick vi inte köpa.. Den vi fick köpa och åkte ner för var helt konstig. Alla lampor börjar lysa när vi provkör den.. Till och med motorlampan så det var bara att köra tillbaks med den igen.. Den ville vi inte ha;p

Blev senare Landskrona där vi hade hittat en innan men tyckte den va lite dyr. Men det blev den iallafall tillslut..
Så denna fina blev den nya familjemedlemmen ;) hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle nog kunna ligga med den minsan. Tack tack hjärtat för all hjälp idag <3

2009-07-20 @ 22:24:52
Postat av: Kungen

Jag skulle nog kunna ligga med den minsan. Tack tack hjärtat för all hjälp idag <3

2009-07-20 @ 22:25:15
Postat av: Camilla

Tog du sönder den gamla? Eller fatta nada. haha! Jaja, skoj att ni hittade en ny iaf! :) Tror inte ens att jag hann se den gamla. :P

2009-07-21 @ 09:26:03
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Redan gjort! Tjusig.. om man gillar volvo iaf.. ;) Haha!

2009-07-21 @ 12:22:29
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback