Överraskningsmiddag hos mamma!

Så mysig & skön dag idag.. Sov ut imorse så man verkligen kände sig utvilad. Häärligt som bara den! Mysig frukost avnjöts tillsammans med min andra hälft. Sedan gick vi ute och grejade med bilarna. Eller mest Jim.. hehe. Jag grejade med tvätt och annat som behövdes göras.

Jim skickade iväg ett sms och frågade när de skulle komma hem från semestern i Malmö. Så vi åkte dit, handlade lite på vägen. Gjorde en såå god middag tills de kom hem. Dessutom fick jag mina nya rosa stövlar som mamma hade köpt till mig. Dock var de alldeles för stora men med massor med tjocka strumpor i så kan de nog funka;p haha!

Vi hann också med en dusch hos mammi. Skönt innan dom kom hem. Hjälpte dom upp med alla kassarna och sedan åt vi en sån god gryta med potatis, vinbärsgelé och en massa goda grönsaker =)

Tog ett mys i syrrans rum samtidigt som syster gjorde sig iordning och det var någon som somnade i hennes säng;p hehe!

När vi kom hem, tog vi kameran med oss och gick ut för att leta svamp.. Visst hittade vi lite grann också! =) Så mysigt vi har haft det idag! Sånt här borde man göra alla dagar! 
Ta hand om sina nära & kära och va rädd om de man har! Jag älskar er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback