Solen skiner & lön..

Solen skiner ute idag och det känns underbart=) Jobbat idag, nyss hemkommen.
Blev ingen lunch med Elin idag. Saga har fått upp sin lilla tand ännu mer så hennes lilla fis var nog inte jätte glad idag ;) Men det är ju förståligt. Söt som hon är så sa hon att hon skulle bjuda på fika nästa gång för hon fick skuldkänslor eftersom vi hade bestämt..

Hehe det är väl lugnt. Sånt kan man ju tyvärr inte göra någonting åt..

Så det blir nog en helkväll med min bästa sambo/vän ikväll ;) Fundera på att ut och äta någonstans eller liknande. Vi får väl se vad vi kommer fram till!

Jobbet ringde mig så fort jag kommit hem nästan så jag blev lite rädd trodde jag hade glömt att lämna någon nyckel eller något. Ne då säger hon: "Jag har fått maginfluensa, tror du att du kan jobba för mig ikväll?" Nja säger jag.. Eh jag bara skoja säger hon jag är på jobbet:p

haha dom är ju roliga de där ;) Ne det var ju om nästa helg istället om jag kunde jobba mer då. Så självklart tackar man ja till de;)

Sedan kom lönelappen idag med;) Inte fy skam ju;) hihi! Ne det får väl firas ikväll tycker jag allt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback