Studsmattekväll;p

Slutade jobbet ganska tidigt idag. Det var faktiskt sköönt!
Jag gjorde faktiskt middag idag! Med lite av Jims hjälp;) hehe.. Men det gick faktiskt bra och det var verkligen super gott=) Å, vad jag älskar biffar ;)

Sedan kom även Fusan & hennes lilla gubbe hit. Vilket var jätte treeevligt ;) hihi.. Satt ute o pratade o kollade bilen osv..
Sen medans jag grejade med maten så städade Jim och sedan hjälptes vi åt med disk & tvätt..
Medans det var igång satt vi ute i solen och pratade och hoppade studsmatta.. Jim & Linnea busade som tusan och det var rätt roligt att se.. Hon var helt gaalen ungen;p Jim låg under studsmattan och grejade och det tyckte hon var skit kul:p haha!!

En väldigt mysig dag alltså! ♥
Måste ta & lägga upp någon film på det!

Ikväll ska jag se den bästaste filmen som finns i denna värld ;) Wiiiie! =) Annars blir det bara en massa mys!
Vi har dessutom slängt i oss en massa melon ikväll med. Vilket är den godaste sommarfrukten som finns att äta!



Kommentarer
Postat av: maja

Hej :)

Ja danskan var lite svår att förstå men jag tycker den var helt okej, alla wallander filmer håller ju ungefär samma standard :)

Hoppas att allt är bra!

Kram

2009-07-28 @ 22:56:30
URL: http://ihuvudetpamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback