Badning i havet!!

Idag har jag jobbat som vanligt. Tog lite minus tid om man kan kalla det de;p hehe! Så jag slutade lite tidigare än vad jag skulle och fortsatte därmed att jobba vidare..:p

Det gick kanon och jag är mer än nöjd över min insats idag=) När jag blev klart framåt eftermiddagen så stannade jag på citygross och handlade lite.. Vattenmelon is the shit ;) Köpte också en stor chokladboll och en massa mat ;) hihi!! =)

När jag äntligen kom hem möttes jag av en kelen och väldigt glad liten Linnea och en annan som var något pussjuk;p
Vi började på med maten men när vi fick veta att de andra skulle ner och bada vid badplatsen.. Då var man ju inte sen på att följa med ;) hehe! Vi väntade med maten, bytte om o drog med oss en handduk..
Det var hääärligt i vattnet som tusan & jag älskar att bada ;) Lilla Nea frös som tusan, så jag fick bära henne ut en bit och hon tyckte det var så kallt stackarn:/ Hon är en riktig söötunge! ♥


En bild för ett tag sedan då Jim & Nea busade..



Sööötunge! ♥


Vi gjorde super god mat, sedan vet jag inte riktigt vad som händer.. Är helt död sen.. Ligger i soffan och kan verkligen inte öppna ögonen.. Jag vill ju inte soova:p Jim har försökt väcka mig och prata massor med mig. Men det går typ inte att få liv i mig.. Drygt som faaan:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback