Grillning på Karön..

Under rasten på jobbet åkte jag över till Karön med båten o skulle möta mamma, syster & Hans. För en liten grillning i solen.. Det var hur härligt som helst. Låg på en sten vid havet och halvsov..
Tyvärr ska man ju alltid tillbaks till jobbet:p


Just nu är jag i en förvirrad period.. Jag vet inte.. Allting är skit svårt..
Många gånger har jag varit i en sådan här situation och det känns som att det kommer bli fler med tiden...
Vet inte vad jag ska säga, göra eller beter mig..
Hade bara velat gå under jorden och att allting vore löst när man kom upp!

För att någonting ska lösas bör man göra det själv har jag fått lära mig.. Men hur?
Jag vet ju inte det själv och det är ingen annan som kan göra det åt mig heller..
Frågan är hur det ska sluta egentligen? Ibland vågar jag inte ens tänka på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback