Ingen känsla.

Jag har då ingen känsla alls att det är midsommar imorgon!!!

Det är verkligen skit väder, hur mörkt och trist som helst.. Ingen känsla för lövmarknaden heller infinner sig...
Jag hoppas verkligen det är bättre väder imorgon, på självaste midsommarafton!!!

Annars idag är det sista jobbdagen innan jag äntligen är ledig EN HEL dag! =)
Sen fortsätter det iofs på midsommardagen ändå... Men på tisdag i nästa vecka börjar det lugna ner sig en aning..
Ja eller kanske inte nu när jag tänker efter!!!


Jag önskar alla mina nära & kära en glad midsommar! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bamse-kram till dig!! Söta du!

2009-06-20 @ 16:37:51
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback