Lyxtisdag!!!!

Det har verkligen varit en lyxig tisdag i sommarens tecken! ♥

Jobbade till 13 och är ledig tills 7 imorrn bitti.. Känns som långledigt enligt mig;p hehe! Fanns jobb med alla söta barn flera dagar denna veckan med men tyvärr har jag ju mitt schema nu:/ Lite tråkigt men blir tyvärr så nu!

När jag kom hem, la jag mig en stund i solen. Sedan åkte jag & min andra hälft ner till havet för att svalka oss lite!
Första gången i år vill jag påpeka! Det var verkligen super härligt.. Vi lekte & bara mös en massa.. La oss sedan på en klippa torkade lite innan vi hoppade i igen!!

Han har klippt gräs hela dagen medans jag har latat mig och lyssnat på en massa super musik!
Så som den här...



Sedan satte vi på grillen och har grillat vitlöksbaguetter, majs, färska champinjoner, grillspjut och till detta hade vi potatisgratäng och en drink till det=)

Vi hade tjejerna mot killarna på kubb, iofs förlorade vi alla gånger.. Men lika glad är jag för det! ;) Nu har jag precis tagit en dusch & fixat med disken och när jag gjorde de tog han en sväng med dammsugaren...

Nu ska vi bara njuta innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback