Ny vecka och nya utmaningar!

Redan ny vecka.. Vilket innebär att vi är en bit in i sommaren nu!
Igår jobbade jag bara kvällen vilket var jätte skönt då man hade hela dagen på att göra saker! Jag hann med ganska mycket iallafall. Vi hann tvätta, sola en massa ;) Busa med skitungen och fika med massa jordgubbar...
Jag hjälpte även till på taket igår.. Plockade en massa spik från det gamla taket.. Det var väldigt varmt där uppe ska ni veta:p Men skönt var det...

Tog en paus och stack ner till havet.. Vi badade och kastade boll o lekte en massa=) Såå roligt hade vi..
Idag är det jobb som gäller.. Ska försöka hinna ta en sväng inom min sötis idag med, om hon kan vill säga ;) Jag håller tummarna ;) hehe!

Kvällen på jobbet igår gick bra iallafall! Sköönt det! =)
Idag ska man fotas också.. Med jobbet;p jau jau, det blir säkert bra det med ;)

Ha en treevlig dag i denna värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback