Äntligen..

Äntligen hemma efter ett antal timmar på jobbet.. Vilket känns hur sköönt som helst..
Fatta att man är trött..

Stressigt som tusan har det också varit.. Men men..
Fått lite mat i mig nu så nu är det väl bara till att sova tills nästa jobbdag imorgon?:p Som även den är en lång sådan..
Sedan på tisdag är det skola och redovisning, på onsdag jobb hela dagen, torsdag skola hela dagen och efter det blir det ikea och fredag blir det nog jobb då med och kanske ska försöka hinna träffa min sööta lilla vän också! Får hoppas det hinns med.. Var ju ett tag sedan nu:/

Rolig vecka jag har framför mig?:p Hum efter denna veckan är väl det mesta klart som har med skolan att göra hoppas jag..
Jag längtar redan till den 3:e när vi fyra ska sitta där och bara ha det så jävla braaaa =) =)

Nehe nu ska jag bara lägga mig:p
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback