Avklarat..

Fyra av fyra jobbdagar avklarade =)
Jobbat ett antal timmar nu de senaste dagarna...

Första frågan jag fick innan jag skulle gå hem: Vad gör du på lördag?
Neej då kan jag faktiskt inte. För en gångs skull sa jag nej.. För då ska faktiskt vi iväg och så är det bara. Tänker inte avboka det... Hade varit en skön tid med men det kan inte hjälpas.. Visst har man ångest men som sagt det kan inte hjälpas:p

Nu ska vi ut & gå i solen och värmen o jag känner mig jäkligt nöjd med det jag har gjort de senaste dagarna!

Vi hööres senare! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart ska du på lör? :)

2009-05-25 @ 21:31:47
URL: http://camiiiilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe det vet du ju nu babe ;)

2009-05-25 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback