Hässleholm imorrn!

Jobbdag idag som vanligt, hade relativt lagom dag.. Från 7-17.. Alldeles helt lagom! ;)

Har tvättat & städat här hemma idag.. Med lite hjälp;p hehe..
När jag kom hem var det någon som redan hade varit på systemet & handlat åt mig och dessutom mat tills imorgon! :)

Så imorgon bitti bär det av till Hässleholm och en massa öldrickande=) Iofs kommer det nog slinka ner en och en annan cider och grogg med ;)

Ska bli väldigt trevligt! Jag ska dessutom försöka hitta någon morsdags present till mammi där nere!
Nehe, nu ska jag skriva lite till!! Inte mycket kvar i skolan nu! =) =)

På onsdag sitter vi däär & dricker tillsammans & skrattar =) =) =)

Kommentarer
Postat av: angelica

Hälsa Hässleholm och alla raggers...hihi

kram

2009-05-30 @ 10:29:42
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback