Skön dag..

Inväntar alla jobbdagarna så jag ta det ganska lugnt nu..

Idag var det full kaos på bokningen, de ringde tre gånger och visste inte riktigt vart jag skulle vara eftersom det inte fanns en enda vikarie.. Tur man jobbar o stället upp när man väl är ledig ;) hehe..

Stannade till hos morbror och hämtade världens godaste pannkakor ;) ååh.. Helt sjukt gott är det =)

Sen mötte jag upp Peter & Virre och åkte till bb för att hälsa på Jessica o deras lilla nykomling =)



Handlade även en liten present till mig själv idag ;)
Hade slagit in den i paket o allt.. hehe ibland behöver man faktiskt det också ;) Det var rooligt iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fick du för present? kramar

2009-05-20 @ 22:15:19
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback