Imorrn äntligen..

ska jag få träffa mina älskade små barn igen i Nättrabyskolan.. Ska göra ett skolarbete där imorgon så det bär av dit på förmiddagen.. Bättre födelsedagspresent kan man väl knappast få?;) hehe..

Har hunnit med det mesta som skulle göras idag. Bakningen får dock vänta tills imorgoneftermiddag.. Har däremot tvättat bilen, tankat & hämtat mina däck för 2600 spänn.. Rooligt ;p Så jag passade på att hälsa på min kära morbror på jobbet och fick en liten pratstund, alltid mysigt ;)

Sedan blev det faktiskt lite shopping på cubus som hade 30% på heela butiken idag..:) Men jag köpte dock inget spännande;p Bara två användbara t-shirt och en ny mascara vilket var väldigt välbehövligt..



signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback