Julmys!! :)











Jag tycker det är så väldans mysigt nu när stjärnor och ljusstakar och alla ljuslyktor kommer upp..
Min födelsedagspresent som jag fick förra året står redan i fönstret och jag tänker redan tillbaks vilken underbar tid jag fick! <3

När jag kom hem efter en lång skoldag uppe i Kalmar hade sambon redan börjat att tagit ner kartonerna från vinden och stod med strykjärnet i högsta hugg när jag kom. Gardinerna var redan uppe så det var faktiskt inte mycket jag har gjort ;p Men jag går och småpyntar lite här hemma istället ;) Dock får jag inte plats med så mycket som jag skulle vilja!! :)

Jag har fått de mesta gjort i skolan också, nu är det mestadels en massa muntliga redovisningar kvar och en dugga till på onsdag.. Men det ska väl fixas det med innan man kan ta de lite lugnt!
Nu ska jag ta & mysa ner mig med en kopp thé.. Kanske bakar vi något gott också ;)

Kommentarer
Postat av: maja

sv: tack så jätte mycket :) Den kommer från HM trend :) Kram

2009-12-01 @ 11:09:20
URL: http://ihuvudetpamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback