Natten..

Varför är jag alltid uppe så sent? Jag fattar inte de:p Fastnade i en bra bok istället för att kolla på filmen vi satte på.. Så kan de va ibland. Men det är roligare att läsa.. Dessutom är det ju faktiskt plugg också så jag har ändå varit nyttig ;) hehe..

Jag förstår inte hur man bara skriva ut vissa grejer i sin blogg, jag hade tyckt de hade varit hur pinsamt som helst och skriva sådant.. Men andra bry sig tydligen inte alls.. Men det är upp till dom, vill de skämma ut sig så inte mig emot :)

Nu ska jag iallafall gå och nana kudden för jag ska faktiskt upp i vettig tid imorgon och börja plugga!!
Elin om du läser detta, kan du väl höra av dig imorgon när du vill så kan vi ses en runda om du nu skulle in till stan eller så åker jag till dig :)

Gonatt!!
signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback