Snaart såå..

Vart tar veckorna vägen egentligen. Ja man kan ju börja undra..:p Blir så avundsjuk på min studiekompis Sofie som ska jobba bland barnen imorgon.. Jag vill också jobba!!!

Men snaaart så ;)

Idag har vi haft föreläsning om hem & skola och sedan haft grupparbete där vi skulle kolla på olika filmsekvenser och granskat dessa utifrån föreläsningen plus litteraturen vi läst.. Vissa av filmerna blev man riktigt sur och arg av.. Jag höll på att koka över. Man skulle bara vilja hoppa in i filmen och bara ta över samtalet med föräldrarna.. Att bara vissa lärare kan vara så otroligt korkade rent ut sagt.. De borde ju inte få vara lärare eller jobba med människor över huvudtaget. Ja vi blev riktigt sura..

Vi va hemma hos Helena idag och det var hur mysigt som helst!! :)
Jag har fått hjälp med ny design på bloggen med som ni kanske ser :) hehe...

Imorgon är det fredag och då blir det plugg hemma heela dagen!! :) Skönt ändå.. Jag tror att jag är mer nervös än någon annan just nu, känns så iallafall:p Hade varit mycket skönare att bara kunna säga att man kan jobba lite nu.. Men nu jäkla är det inte många dagar kvar tills jag äntligen får böörja!! Det ska då firas :)

signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback