Trött men lycklig..

Tack familjen för alla fina presenter...

Jag är död trött och vi har diskat och slängt en massa sopor.. Vi hade jätte trevligt ikväll och det kommer bilder imorgon men just nu orkar jag inte...

Nu är det undanplockat och så här iallafall.. Skönt att inte ha det när man vaknar imorgon..:p hehe hatar att ha disk när man vaknar, jag är allergisk mot sådant.. Är såå skönt att vakna upp och allt är städat och fint :)
Inte kul att komma upp till en diskbänk som är helt full, så vi har grejat som tusan..

Både mat och fika blev det över, jag skickade med folket lite kakor heem.. Men en del pengar fick man iallafall, fina julträd och en fin bukett av min kärlek♥

Min sööta mormor ringde nu ♥ Hon hade ju fått sin jäkla älskade dooleys med sig hem så hon ringde för en stund sedan och nu satt hon drack ett glas sådant och morfar snodde hennes glad hela tiden ;p haha Hon är allt bra sööt hon! ;)

Putte & Joakim fick för tidig julklapp av mig också.. Snapskalender med en mindre påklädd tjej på :)
Det är nästan roligare att ge bort julklappar & presenter :) hehe..

Nehe sängen kallar tror jag faktiskt...

signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback