Besök hos Elin & telefonpratande..

Skrev ett långt inlägg innan men det försvann visst;p

Åkte till Elin idag och besökte henne.. Åt lite rotmos när jag kom dit;p hehe.. Sedan var vi ute och gick en stor runda i det mysiga höstvädre.. =) Sedan fikade vi på frallor och juice som jag hade med mig. Var sköönt att komma in i värmen :) Satt och pratade om dagisplats med.. Så roligt eftersom jag har jobbat på de flesta förskolerna de har önskat.. Åh, så kul;) hihi...

Sedan ringt en massa jobbiga samtal idag.. Usch hatar de;p Dessutom när det inte går som man vill heller:p Men vi går vidare med detta.. Iofs kommer det dödens lång tid innan vi får några pengar för det.. Men bättre man sätter dit idioten så han inte kan fortsätta hålla på iallafall...=) =)

Nehe jag ska upp dödens tidigt imorrn. Lite över sex ska vi sticka imorgon så blir verkligen upp med tuppen imorgon!:p Kanske läggdags snaaart då:p pusss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback