Bokat & färdigt..

Dagen skulle idag bestå av plugg, vilket den inte alls har gjort:p har ringt massa samtal som vanligt..
Fixat en massa och nu har vi äntligen betalat precis allt.. Spara, spara, spara! :)

Jag börja komma en bra bit på väg nu iallafall.. Nu är det även bokat & klaart att vi sticker upp till Stockholm i mitten på november! :) Wiie, julklappshandling, hotellboende och konsert! Längtar då ja ;)

Innan dess så har vi även bokat en tripp ner till Malmö igen.. Får se hur det blir men jag tror nog det blir av iallafall.. Med Jims jobb och hotellboende där också:) Där nere skulle det sedan bli hockey.. Inte jag sådär insatt i men det roligaste är att få umgås med de andra och hotellboende med frukost! ;) hihi. Det är lyxigt tycker jag!! =) Bara äta så mycket man vill och så jäkla mycket att välja mellan så man sedan har beslutsångest för vad man ska välja.. ;p


Jag lääängtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback